Skip to content

Valgfri kategori

mai 11, 2010

Dette bildet tror jeg at jeg tok da jeg var på ferie i Sør Afrika.  Jeg kan egentlig ikke så mye om blomster, så er usikker på hvilken blomst det er, men jeg synes den var skikkelig fin og interessant.  Jeg har tatt et utsnitt som var spennende, hvor jeg følte jeg fikk frem et fint uttrykk og det viktigste i selve blomsten.  Bildet er også redigert en del.  Det ble veldig voldsomt med den skarpe rosafargen som bildet opprinnelig hadde, så jeg gjorde bildet litt dusere og litt mer oransje.  Skarpheten er også justert opp en del for å få frem detaljer.  Er alt i alt veldig fornøyd med dette bildet.

No comments yet

Legg igjen en kommentar

